loading...
آهنگ سرای امیررضا
خریدشارژبا7% تخفیف
مدیر سایت بازدید : 77 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (3)

Mehdi Yarahi – Marz

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی مهدی یراحی با نام مرز

 ترانه: روزبه بمانی ، ملودی: مهدی یراحی ، تنظیم: فرزاد فتاحی 

 این آهنگ تیتراژ برنامه کمی متفاوت بوده

 

w4y6w4w7w47wy4wy

دانلود در ادامه مطلب

 

 

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم ۱٫۸۱ مگابایت

» دانلود آهنگ مرز «

 

 

 

 

 

مرز تو و چشمام روزی که پیداشه

این مرز میتونه مرز جهان باشه

هر روز احساسم پیش تو رو میشه

تا اسمتو میگم دنیا شرو میشه

وقت پرستیدن کی لایقت بوده

انقدر روءیایی کی عاشقت بوده

دنیا خرابت شد اینو به کی میگی

من عاشقت بودم دنیارو چی میگی

وقت پرستیدن کی لایقت بوده

انقدر روءیایی کی عاشقت بوده

دنیا خرابت شد اینو به کی میگی

من عاشقت بودم دنیارو چی میگی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) در تاریخ 1400/12/20 و 23:53 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir

این نظر توسط دلدار موزیک در تاریخ 1400/12/20 و 23:09 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی
وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره ی آهنگ سرای امیررضا؟